لیست اخبار صفحه :15
انتشار یکصد و هفتاد و هشتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

انتشار یکصد و هفتاد و هشتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

یکصد و هفتاد و هشتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه الگوهای عصب-روان‌شناختی تبیین اختلال طیف اتیسم، انگیزش خواندن کودکان نارساخوان، کفایت اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال اضطراب فراگیر، انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی، آموزش زبان انگلیسی در دانش آموزان کم‌توان ذهنی خفیف و کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی منتشر شد.