• انتشار: 1404/05/05 - 07:57
  • تعداد بازدید: 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با هدف ارزیابی کیفی و کمی فعالیت‌های پایگاه های تابستانی مدارس استثنایی انجام شد.

به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی، هم­زمان با ابلاغ دستورالعمل پایگاه ­های تابستانی و شروع فعالیت پایگاه ­ها در مدارس استثنایی، کارشناس پرورشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از روند اجرای فعالیت پایگاه‌های تابستانی مدارس استثنایی شهر تهران و میزان مشارکت دانش‌آموزان بازدید به عمل آورد. در این بازدیدها، برنامه‌های آموزشی، تفریحی و مهارت‌آموزی طراحی‌شده برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و چالش‌های احتمالی در اجرای فعالیت‌ها شناسایی شد. همچنین، نحوه اطلاع ­رسانی به اولیاء دانش ­آموزان، شیوه برگزاری کلاس ­ها و تعامل مربیان با دانش‌آموزان از دیگر محورهای نظارتی این بازدیدها بود.

لازم به ذکر است که هدف از برگزاری این پایگاه‌ها، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استثنایی، تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی آنان و ایجاد فضایی شاد و پرنشاط در تابستان می­باشد به ­همین منظور برنامه‌ریزی دقیق و متنوعی برای پایگاه‌های تابستانی مدارس استثنایی انجام شده تا دانش‌آموزان بتوانند از تعطیلات خود بهره‌مند شوند.

گفتنی است این نظارت­ ها بصورت مستمر بر فرآیند اجرایی پایگاه­ های تابستانی مدارس استثنایی ادامه خواهد داشت و پایگاه‌های تابستانی مدارس استثنایی تا بیستم شهریور فعال خواهند بود و دانش آموزان بانیازهای ویژه می‌توانند از خدمات آن‌ها استفاده نمایند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی
  • کد خبر : 11842
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید