• انتشار: 1404/04/30 - 09:49
  • تعداد بازدید: 98
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار یکصد و هشتاد و ششمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

یکصد و هشتاد و ششمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی درخصوص؛ توان‌بخشی افراد با آسیب شنوایی، نقش میانجی تاب‌آوری، مهارت های شناختی کودکان با اختلال طیف اتیسم، مادران کودکان معلول جسمی حرکتی، تأثیر آموزش آگاهی واج‌شناخت و معرفی فناوری‌های جدید آموزشی برای آموزش افراد با کم‌توانی ذهنی منتشر شد.

به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت‌بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، این شماره از نشریه شامل مقالاتی با عناوین « نقش اعضای گروه توان‌بخشی افراد با آسیب شنوایی و آزمون‌های شنوایی رفتاری و عینی»، «نقش میانجی تاب‌آوری در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و رضایت از زندگی در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری»، «ارزیابی نقش میانجی یکپارچگی حسی در رابطه بین مهارت­های شناختی و توانایی برقراری ارتباط بین فردی کودکان 5 تا 12 سال با اختلال طیف اتیسم»، «آزمون مدل ساختاری عمر ازدواج و ادراک حمایت اجتماعی با انسجام خود مادران کودکان معلول جسمی حرکتی شهر سبزوار: نقش میانجی باورهای مذهبی»، «اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی در عملکرد خواندن دانش‌آموزان ابتدایی با اختلال خواندن» و «معرفی فناوری های جدید آموزشی برای آموزش افراد با کم‌توانی ذهنی و تحولی»می‌باشد.

این دو‌ماهنامه‌ی علمی، دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir / به مقالات آن دسترسی داشته باشند و مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی
  • کد خبر : 11807
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید