لیست اخبار صفحه :24
در راستای توسعۀ مشارکت های درون و برون سازمانی جلسه هم اندیشی به منظور توسعه ورزش دانش آموزان نابینا و کم بینا برگزار شد.

در راستای توسعۀ مشارکت های درون و برون سازمانی جلسه هم اندیشی به منظور توسعه ورزش دانش آموزان نابینا و کم بینا برگزار شد.

جلسه هم اندیشی و تمهید مقدمات جهت همکاری¬های سازمان آموزش و پرورش استثنایی و فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان برگزار و توافقات اولیه در این خصوص انجام شد.

انتشار صد و شصت و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

انتشار صد و شصت و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

صد و شصت و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه آموزش مهارت‌‎های ارتباطی به معلمان، اثربخشی درمان شناختی – رفتاری، رابطه بین مهارت های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن، ذهن آگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی، کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا ، برنامه آموزش تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی و انگیزش تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص منتشر شد.

میزبان بیش از 1500 نفر در مسابقات فرهنگی و ورزشی کارکنان و دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور هستیم

میزبان بیش از 1500 نفر در مسابقات فرهنگی و ورزشی کارکنان و دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور هستیم

سید امیر شوشتری رئیس ستاد برگزاری مسابقات افزود به منظور ارتقا سلامت جسمی و اجتماعی و توسعه مشارکت دانش‌آموزان بانیازهای ویژه در فعالیت‌های پرورشی و ورزشی، بیست و دومین دوره مسابقات برای گروه‌های مختلف دانش‌آموزی و همکاران شاغل در آموزش و پرورش استثنایی، به صورت حضوری و با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از 29 تیرماه سال آغاز می گردد و تا 24 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

لزوم آگاهی بخشی و ‌توانمندسازی معلمین، مدیران و معاونین مدارس پذیرا جهت اجرای موفق فراگیر سازی

لزوم آگاهی بخشی و ‌توانمندسازی معلمین، مدیران و معاونین مدارس پذیرا جهت اجرای موفق فراگیر سازی

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در کارگروه فراگیرسازی استان که امروز صبح در سالن جبار باغچه بان اداره برگزار شد گفت: با حضور دبیر کارگروه یا نماینده ای از حوزه تلفیقی فراگیر در جلسات شورای آموزش و پرورش در نواحی و شهرستان ها و ارائه شیوه نامه تلفیقی فراگیر، علاوه بر ارتقای آگاهی ادارات آموزش و پرورش عادی نسبت به فراگیرسازی، می توان زمینه را جهت شناخت مدارس پذیرا از دانش آموزان تلفیقی فراگیر فراهم نمود.