• انتشار: 1401/05/05 - 08:33
  • تعداد بازدید: 326
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار صد و شصت و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

صد و شصت و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه آموزش مهارت‌‎های ارتباطی به معلمان، اثربخشی درمان شناختی – رفتاری، رابطه بین مهارت های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن، ذهن آگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی، کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا ، برنامه آموزش تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی و انگیزش تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص منتشر شد.

به گزارش سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به معلم  بر بی انضباطی دانش‌آموزان و تعامل معلم- دانش‌آموزان »، «اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر مشکلات روان‌شناختی و خود تعیین‌گری در مادران دارای کودکان با اختلال طیف اتیسم»، «بررسی نقش واسطه‌گری کارکردهای اجرایی در رابطه بین  مهارت‌های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن »،  « ذهن آگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی»، «نقش تمرین‌های تناسب اندام و هوازی  در کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا »، «تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج‌مغزی  » و «اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر انگیزش  تحصیلی  و خودتنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص»  می باشد.

 این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی  http://exceptionaleducation.ir /  به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

 

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر,اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی
  • کد خبر : 6334
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید