• انتشار: 1401/05/30 - 09:29
  • تعداد بازدید: 307
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار صد و شصت و هشتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

صد و شصت و هشتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه کودکان با کم توانی ذهنی، دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه، چالش‌های آموزش حضوری به مجازی، مادران کودکان نابینا و ناشنوا، اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی، اختلال خواندن و زوجین دارای فرزند کم توان ذهنی منتشر شد.

به گزارش سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «اثربخشی نقاشی درمانی بر اضطراب و اختلال نافرمانی/ مقابله‌ای در کودکان با کم‌توانی ذهنی»، «اثربخشی نمایش‌درمانی بر کفایت اجتماعی و خودپنداره مثبت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه»،«تببین تجارب زیسته مربیان مراکز آموزشی و توان‌بخشی مشکلات ویژه یادگیری از چالش‌های تغییر آموزش حضوری به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا»،« مقایسه ذهن‌آگاهی و سرسختی روان‌شناختی مادران کودکان نابینا و ناشنوا»،«رابطه جو عاطفی خانواده و تنظیم شناختی هیجان با نشانه‌های اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی در دانش‌آموزان»،«طراحی برنامه بازی‌درمانی زبان‌شناختی ساختارمند، ویژه اختلال خواندن مبانی و راهکارها» و «اثربخشی زوج درمانی گاتمن بر مهارت‌های ارتباطی و عملکرد خانواده در زوجین دارای فرزند کم‌توان ذهنی» می باشد.

 این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی  http://exceptionaleducation.ir به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

فایل نشریه شماره 168 را از اینجا دریافت کنید

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر,اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی
  • کد خبر : 6365
کلمات کلیدی

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید