• انتشار: 1402/05/15 - 05:09
  • تعداد بازدید: 123
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار یکصد و هفتاد و چهارمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

یکصد و هفتاد و چهارمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه توجه مشترک کودکان با اختلال طیف اتیسم، آموزش ریاضی به کودکان با اختلال طیف اتیسم، مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی، کارکردهای اجرایی دانش‌‌آموزان اختلال یادگیری، آگاهی واج شناختی کودکان نارساخوان و آموزش مهارت‌های اجتماعی هیجانی به دانش‌آموزان دختر نابینا منتشر شد.

به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «طراحی و سنجش روایی محتوایی برنامه آموزش توجه مشترک برای کودکان با اختلال طیف اتیسم»، «تأثیر یادگیری از طریق ایستگاه چرخشی بر مهارت حل مسئله و یادسپاری درس ریاضی و مقایسه آن با روش سنتی در دانش‌آموزان با اختلال طیف اتیسم»،«اثربخشی آموزش ایماگوتراپی بر انعطاف‌پذیری شناختی و اجتناب شناختی مادران دارای فرزندان کم‌توان ذهنی»،«اثربخشی آموزش یکپارچگی حسی-حرکتی بر ارتقا کارکردهای اجرایی توجهی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری»،«مقایسه روش‌های تأکید دیداری در آموزش به کمک رایانه بر خواندن و آگاهی واج شناختی کودکان نارساخوان» و «اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی-هیجانی بر مؤلفه‌های هوش هیجانی و حرمت‌خود دانش‌آموزان دختر نابینا» می باشد.

 این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی  http://exceptionaleducation.ir/   به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی
  • کد خبر : 7357
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید