• انتشار: 1403/12/18 - 07:57
  • تعداد بازدید: 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری وبینار کشوری تبیین الگوی مدرسه تراز سند تحول بنیادین

وبینار کشوری تبیین الگوی مدرسه تراز سند تحول بنیادین با حضور معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مسئول کمیته تخصصی راهبری الگوی مدرسه تراز، کارشناسان سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مدیران مدارس استثنایی مجری طرح تراز سند تحول به صورت حضوری در محل این سازمان و هم زمان در بستر شبکه شاد برگزار شد.

00:00
00:00
دانلود

به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت‌بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، اسماعیل برقی معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی در این جلسه ضمن عرض خوش‌آمدگویی به جناب آقای دکتر عظیم محبی، کارشناسان سازمان و مدیران مدارس مجری از مدیران مدارس استثنایی مجری طرح تراز استان های شهر تهران و شهرستان‌های تهران که به صورت حضوری در جلسه حضور داشتند، تشکر نمودند. همچنین ایشان بیان کردند که برای این سال تحصیلی 192 مدرسه استثنایی از سوی ادارات اموزش و پرورش استثنایی استان ها معرفی شدند که به جهت هماهنگی های لازم این مدارس به معاونت آموزش ابتدایی و معاونت متوسطه وزارت آمورزش و پرورش معرفی شده‌اند.

در ادامه این جلسه عظیم محبی مسئول کمیته تخصصی راهبری الگوی مدرسه تراز با بیان این که  الگوی مدرسه تراز یک الگوی حلقوی است و در این الگوی حلقوی تعلیم و تربیت تمام ساحتی و متوازن دانش آموزان هدف اصلی است، گفت: در الگوی مدرسه تراز چهار بعد فرایندی به صورت درهم تنیده زمینه ساز کسب شایستگی های  لازم دردانش آموزان را فراهم می آورد و براساس این الگو مدرسه صرفا یک مکان نیست بلکه یک محیط اجتماعی فرهنگی است.

وی افزود : براساس این الگو خانواده و جامعه محلی به عنوان ارکان مدرسه تلقی می شود و در این الگو مدرسه به مثابه یک سازمان یادگیرنده و پژوهنده می شود.

محبی تاکید کرد: مدرسه تراز نقشه اجرای سند تحول درمدرسه می باشد و نیاز است جهت رسیدن به هداف این  سند چرخش‌های تحول در مدرسه صورت گیرد.

در پایان مقرر شد جلسات تکمیلی جهت برنامه ریزی های راهبردی نیز برگزار گردد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی
  • کد خبر : 10918
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید