• انتشار: 1403/11/23 - 08:43
  • تعداد بازدید: 74
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

انتشار یکصد و هشتاد و سومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

یکصد و هشتاد و سومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه فناوری‌های کمکی برای کودکان و نوجوانان با آسیب بینایی، ربات‌های اجتماعی در آموزش ویژه، بازی‌درمانی به شیوه شناختی رفتاری، اضطراب و تنیدگی مادران کودکان با اختلال اضطراب جدایی، حافظه‌ی کاری و توجه دانش‌آموزان با اختلال خواندن و طرحواره‌ درمانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص منتشر شد.

00:00
00:00
دانلود

به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین « فناوری‌های کمکی برای آموزش و توان‌بخشی کودکان و نوجوانان با آسیب بینایی»، «بررسی چالش‌ها و کاربرد ربات‌های اجتماعی در آموزش ویژه»،«مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی به شیوه شناختی رفتاری و فیلیال‌تراپی بر کاهش تکانشگری، شایستگی اجتماعی و همدلی کودکان با ناتوانی یادگیری»، «اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی مادران کودکان با اختلال اضطراب جدایی»،«اثربخشی مداخله آموزشی سیستم‌های یادگیری چندگانه برحافظه‌ کاری و توجه دانش‌آموزان با اختلال خواندن» و «اثربخشی طرحواره‌ درمانی بر کاهش سبک اسناد منفی و اجتناب شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص» می باشد.

این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir/   به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی
  • کد خبر : 10693
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید