• انتشار: 1397/03/22 - 11:40
  • تعداد بازدید: 416
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نتایج مسابقه مقاله نویسی نشريه تعليم و تربيت استثنايي

از مجموع ٥٧ مقاله دريافتي، پس از بررسی توسط دبیران علمی،30 اثر به مرحله داوری راه یافت. و در مرحله نهایی داوری نیز 4 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شدند.

 

نتایج مسابقه مقاله نویسی:

از مجموع 57 مقاله دریافتی، پس از بررسی توسط دبیران علمی مسابقه مقاله نویسی، 30 اثر به مرحله داوری راه یافتند. 

در مرحله اول داوری از 30 اثر، 10 اثر انتخاب گردیده که در مرحله پایانی داوری مسابقه مقاله نویسی مورد بررسی قرار گرفتند. 

در مرحله آخر نیز از 10 اثر راه یافته به مرحله پایانی، 4 اثر زیر به عنوان اثر برگزیده انتخاب گردیدند:


* بررسی تاثیر آموزش به روش مونته سوری بر یادگیری مفاهیم ریاضی و بهبود مهارت های ارتباطی در دانش آموزان کم توان ذهنی
اکرم رحمانی بلداجی
 
* طراحی راهنمای تدوین متون خواندن کاربردی برای دانش‌آموزان آهسته‌گام در دوره ابتدایی
علی صادقی سیاح
 
 *نقش سبک های فرزندپروری در پیش بینی اختلالات رفتاری کودکان مبتلا به مشکلات ویژه یادگیری
مرضیه عزیزی

* اثربخشی آموزش دلگرمی بر بهزیستی روانی مادران کودکان با افت شنوایی

محبوبه کارخانه

لازم به ذکر است در صورتی که مولفان مقالات فوق، اصلاحات خواسته شده از سوی داوران را اعمال نمایند، مقاله آنان در این نشریه منتشر خواهند شد.
  • گروه خبری : اخبار اسلایدر,اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی,اطلاعیه های فوری,اطلاعیه برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی
  • کد خبر : 1007
کلمات کلیدی