• انتشار: 1404/05/23 - 09:43
  • تعداد بازدید: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با هدف کیفیت بخشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های پایگاه های تابستانی انجام شد.

بازدید غیرحضوری از پایگاه های تابستانی مدارس استثنایی

به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت­ بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، در راستای کیفیت­ بخشی، هم­افزایی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت­ های پایگاه­ های تابستانی در ارائه خدمات متنوع آموزشی، مهارتی و فرهنگی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، بازدیدهای غیرحضوری از پایگاه‌های تابستانی در استان‌های مختلف انجام شد.

در این بازدیدها که از استان­ های آذربایجان شرقی، اردبیل، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، شهرستانهای تهران، قم، قزوین، سیستان و بلوچستان، تهران،گلستان،مرکزی،هرمزگان و یزد با حضور روسای ادرات آموزش و پرورش استثنایی برخی از استان‌ها و کارشناسان پرورشی صورت گرفت، ضمن قدردانی از تلاش معلمان، مربیان و مدیران پایگاه­ های تابستانی، روند ثبت پایگاه­ ها در سامانه نورینو، برگزاری کلاس‌های فرهنگی، هنری، ورزشی،کارگاه‌های مهارتی، و نیز خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزان و خانواده‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و بر ضرورت استفاده از تجربیات موفق، تبادل ایده‌ها و تقویت مشارکت خانواده‌ها و نهادهای محلی در اجرای برنامه‌های تابستانی تأکید شد.

همچنین جهت گسترش کمی و کیفی فعالیت­ های پایگاه ­های تابستانی با استفاده از ظرفیت آموزش‌های مجازی به منظور پوشش­ دهی بیشتر و ارائه محتواهای متنوع آموزشی، راهکارهایی پیشنهاد شد.گفتنی است مدیران این پایگاه‌ها گزارشی از فعالیت‌ها، نقاط قوت، چالش‌ها و نیازهای موجود ارائه و بر نقش این پایگاه‌ها در غنی‌سازی اوقات فراغت و ارتقای مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان تأکید کردند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی
  • کد خبر : 12039
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید