انتشار یکصد و هفتاد و پنجمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی
یکصد و هفتاد و پنجمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی، اصول تشخیص و مداخله زودهنگام شنوایی، مدل تأثیر سلامت روانی بر سازگاری اجتماعی، هماهنگی ادراکی-دیداری و کارکرد اجرایی کودکان با اختلال یادگیری، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص و واکسینه کردن کودکان استثنایی منتشر شد.
به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «اثربخشی مهارتهای تحمل پریشانی بر سلامت عمومی و سازگاری زناشویی مادران دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی»، «اصول تشخیص و مداخله زودهنگام شنوایی و مشاوره با کودکان و نوجوانان با آسیب شنوایی و والدین آنها»، «مدل تأثیر سلامت روانی بر سازگاری اجتماعی و تصویر بدنی دانشآموزان استثنائی در دوران بیماری کووید- 19 با تأ کید بر فعالیت بدنی»، «اثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر هماهنگی ادراکی-دیداری و کارکرد اجرایی کودکان با اختلال یادگیری»،«بررسی اثربخشی آموزش مثبت اندیشی به شیوه گروهی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص» و «ارزیابی دیدگاه والدین برای واکسینه کردن کودکان استثنایی در برابر ویروس کرونا» می باشد.
این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقهمندان میتوانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir/ به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.
نظر دهید