انتشار یکصد و هفتاد و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی
یکصد و هفتاد و ششمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه، کودکان مبتلا به فلج مغزی، کودکان طیف اتیسم، مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ناتوان هوشی با آسیب بینایی، رویکردهای مختلف در درمان اضطراب، مادران دارای کودکان با کمتوانی ذهنی و تجارب زیسته معلمان از پدیده لجبازی - نافرمانی دانشآموزان منتشر شد.
به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «تأثیر دو پروتکل حرکت درمانی با و بدون ماساژ بر دامنه ی حرکتی اندام تحتانی کودکان مبتلا به فلج مغزی انقباظی »، « مداخله جاسپر برای کودکان با اختلال طیف اتیسم: ماهیت و کاربرد »، « اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد-کودک بر ساز ش یافتگی اجتماعی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ناتوان هوشی با آسیب بینایی»، « مطالعه تحلیلی انتقادی رویکردهای مختلف در درمان اضطراب کودکان و نوجوانان با دامنه سنی 3 تا 19 سال: مطالعه مروری نظاممند»، « اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-فرزند و نشخوار فکری مادران دارای کودکان با کمتوانی ذهنی» و « واکاوی تجارب زیسته معلمان از پدیده لجبازی - نافرمانی دانشآموزان: مطالعه پدیدارشناسی » می باشد.
این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقهمندان میتوانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir/ به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.
نظر دهید