• انتشار: 1403/01/25 - 06:23
  • تعداد بازدید: 162
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار یکصد و هفتاد و هشتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

یکصد و هفتاد و هشتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه الگوهای عصب-روان‌شناختی تبیین اختلال طیف اتیسم، انگیزش خواندن کودکان نارساخوان، کفایت اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال اضطراب فراگیر، انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی، آموزش زبان انگلیسی در دانش آموزان کم‌توان ذهنی خفیف و کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی منتشر شد.

به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «نگاهی به الگوهای عصب-روان‌شناختی تبیین اختلال طیف اتیسم از منظر بازی‌درمانی و طراحی مداخلات بازی‌محور»، «تأثیر آموزش راهبردهای سبک اسناددهی مثبت بر انگیزش خواندن در کودکان نارساخوان »، «بررسی رابطه ابرازگری هیجانی و اجتناب تجربی با میانجی‌گری کفایت اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال اضطراب فراگیر»، «مقایسه اثر بخشی بسته توان‌بخشی شناختی بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی»، «شناسایی مؤلفه های ارزیابی پویا و اثربخشی آن بر آموزش زبان انگلیسی در دانش آموزان کم توان ذهنی خفیف» و« اثربخشی ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی و نظم‌جویی شناختی هیجان دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی »می باشد.

این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی  http://exceptionaleducation.ir/  به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی
  • کد خبر : 8601
کلمات کلیدی