• انتشار: 1402/08/30 - 12:12
  • تعداد بازدید: 126
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار یکصد و هفتاد و ششمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

یکصد و هفتاد و ششمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه کیفیت زندگی دانش‌آموختگان کم‌بینا و نابینا، مادران دارای فرزند با لکنت زبان، سامانه آموزشی شاد برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، کیفیت تعامل والد-کودک در کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، هوش هیجانی اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال طیف اتیسم و آموزش الکترونیکی در دوران بیماری کووید 19 منتشر شد.

 
به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «نقش میانجی‌گر حس عاملیت در تبیین اثر نگرش به زمان و امید به اشتغال بر کیفیت زندگی دانش‌آموختگان کم‌بینا و نابینا»، «اثربخشی آموزش برنامه بخشایش‌گری بر کاهش تنیدگی مادران دارای فرزند با لکنت زبان»، «تحلیل دشواری‌های نظام آموزش مجازی مبتنی بر سامانه آموزشی شاد برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه»، «مقایسه اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارت های سازماندهی و والدگری مثبت بر بهبود مهارت‌های فرزندپروری و کیفیت تعامل والد-کودک در کودکان ناشنوا و کم‌شنوا»، «طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر هوش هیجانی اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال طیف اتیسم» و «تجربه زیسته مربیان دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی مقطع ابتدایی از آموزش الکترونیکی در دوران بیماری کووید 19 : یک مطالعه کیفی» می باشد.
این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی  http://exceptionaleducation.ir/   به مقالات نشریه دسترسی داشته و یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.
  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی
  • کد خبر : 8260
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید