• انتشار: 1402/04/03 - 07:14
  • تعداد بازدید: 367
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار صد و هفتاد و سومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

یکصد و هفتاد و سومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه مسیر شغلی افراد با آسیب بینایی، اضطراب مادران دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در دوران همه‌گیری کووید-19، مداخلات ریاضی برای کودکان در معرض خطر مشکلات یادگیری ریاضی، آموزش شناختی- رفتاری بر کاهش اضطراب اجتماعی، تدوین برنامه شناختی مبتنی بر حافظه کاری و مقایسه شفقت مادران کودکان با اختلال طیف اتیسم و اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی منتشر شد.

به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «بررسی انتقال، مسیر شغلی، کارآفرینی و کار شایسته برای توانمندسازی افراد با آسیب بینایی»،«مقایسه نشخوار فکری و اضطراب در مادران دانش‌آموزان با و بدون نیازهای ویژه در دوران همه‌گیری کووید- 19»،« راهنمای توسعه، طرح‌ریزی و کاربست مداخلات ریاضی برای کودکان در معرض خطر مشکلات یادگیری ریاضی: یک مطالعه مروری»، «مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری بر کاهش اضطراب اجتماعی دختران 13 - 15 ساله»،«تدوین برنامه توان بخشی مبتنی بر حافظه کاری و اثربخشی آن بر بازشناسی واژه در کودکان با آسیب شنوایی» و «مقایسه شفقت خود و رشد پس از سانحه مادران کودکان با اختلال طیف اتیسم و اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی» می باشد.

 این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی  http://exceptionaleducation.ir/  به مقالات نشریه دسترسی داشته و مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 7029
کلمات کلیدی

تصاویر

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید