انتشار صد و شصت و ششمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی
صد و شصت و ششمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه اثربخشی قصهدرمانی، سازگاری اجتماعی، والدین دارای فرزندان با لکنت زبان، رشد اجتماعی، فناوری ردیابی چشم، نیمرخ روانشناختی و مراقبت از افراد با ناتوانی در شیوع کرونا منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «اثربخشی قصهدرمانی بر تابآوری و تنظیم شناختی هیجانی دانشآموزان نابینا »، «تاثیر اوقات فراغت ورزشی بر سازگاری اجتماعی و تصویر بدنی دانشآموزان استثنایی و ارائه مدل عملیاتی»، «مقایسه رابطه والد- کودک، انعطافپذیری و انسجام خانواده در والدین کودکان با و بدون لکنت»، «تاثیر مداخله زودهنگام هیجانی-اجتماعی بر رشد اجتماعی کودکان کمشنوای پایین تر از 3 سال »، «کاربرد فناوری ردیابی چشم برای غربالگری و توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه»، «مقایشه نیمرخ روانشناختی کودکان دارای همشیر با و بدون اختلال طیف اتیسم و نشانگان دان» و «پیشگیری و مراقبت از افراد با ناتوانی در زمان شیوع ویروس کرونا» می باشد.
این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقهمندان میتوانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir / به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.
فایل نشریه را از اینجا دریافت کنید.
نظر دهید