• انتشار: 1403/07/30 - 10:42
  • تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید نظرزاده خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان: روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید نظرزاده خرم آباد افتتاح شد.
 در این مراسم سیده زهرا پورنجفی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی، مهندس بهاروند مدیرکل آموزش و پرورش، مهندس ابراهیمی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دکتر جمشیدی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش، محمدطرحانی معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی، زهرا نهمتی مدیر مدرسه شهید نظرزاده و جمعی از کارشناسان اداره کل، اداره استثنایی و آموزگاران و مربیان دانش آموزان با نیازهای ویژه حضور داشتند.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان: هدف از اجرای این طرح، ایجاد روحیه نشاط و ترویج فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان با نیازهای ویژه است.
 
سیده زهرا پورنجفی: از همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان مرکزی آموزش و پرورش استثنایی و از حضور مدیران و مهمانان این برنامه قدردانی کرد.
 
یونس بهاروند ایران نیا نیز در فرازی از برنامه: فراهم کردن زمینه های تفریح، ورزش و ایجاد شادابی برای کودکان با نیازهای ویژه از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
امیرحسین ابراهیمی: کار کردن با دانش آموزان با نیازهای ویژه اگرچه دشواری های خاص خود را دارد؛ اما اجر و پاداشی وافر در نزد خداوند متعال خواهد داشت.

 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 10000
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید