• انتشار: 1403/03/23 - 10:12
  • تعداد بازدید: 147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار یکصد و هفتاد و نهمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

یکصد و هفتاد و نهمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم، آموزش دانش‌آموزان نابینا با رویکرد تلفیقی، قلدری دانش‌آموزان پسر با اختلال رفتاری، سلامت معنوی در مادران کودکان نابینا و ناشنوا، اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و اختلال یادگیری و برنامه درسی ریاضی برای دانش‌آموزان با آسیب بینایی منتشر شد.

به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «فراتحلیل اثربخشی مداخلات روا ن‌شناختی ـ آموزشی بر مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم»، «طراحی و اعتباریابی الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی»، «بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر بهبود همدلی و کاهش قلدری دانش‌آموزان پسر با اختلال رفتاری»، « مدل ساختاری کیفیت زندگی براساس اجتناب تجربی و معنای زندگی با میانجیگری سلامت معنوی در مادران کودکان نابینا و ناشنوا ، «اشتیا ق تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه/فزون‌ جنبشی و اختلال یادگیری: آیا جنسیت مهم است؟ » و« بازشناسی کیفی تجربه دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی و والدین آنها از برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی مبتنی بر رویکرد دانش‌آموز محور»می باشد.

این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی  http://exceptionaleducation.ir/   به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزش پرورش و تربیت بدنی
  • کد خبر : 8925
کلمات کلیدی

تصاویر