اولین جلسه مدیریت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی با مدیرکل امور فرهنگی و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی بین دانشآموزان با نیازهای ویژه، برگزار شد.
راهکارهای اجرایی جهت بهره مندی بیشتر دانش آموزان با نیازهای ویژه از ظرفیت کتابخانه های عمومی در جلسه مشترک مدیریت، پرورشی و تربیت بدنی با مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
کارگروه فنی احصاء مسایل ماده 11 آیین نامه اجرایی ماده 3 قانون حمایت از افراد دارای معلولیت
کارگروه فنی احصاء مسایل ماده 11 آیین نامه اجرایی ماده 3 قانون حمایت از افراد دارای معلولیت به منظور گنجاندن در محتوای آموزشی کتب درسی دانش آموزان عادی
اولین جلسه معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی با مدیرکل اطلاع رسانی کتابخانه ملی با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی بین دانشآموزان با نیازهای ویژه، برگزارشد.
راهکارهای اجرایی جهت بهره مندی بیشتر دانش آموزان با نیازهای ویژه از ظرفیت های کتابخانه ملی در جلسه مشترک معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی با مسئولان کتابخانه ملی مورد بررسی قرار گرفت.
برگزاری جلسه برخط با کارشناس مسئولان، کارشناسان و مدیران گروه حرفهآموزی
جلسه برخط با کارشناس مسئولان، کارشناسان و مدیران گروه حرفهآموزی استانهای کشور با هدف اجراییسازی تقویم زمان بندی برنامه های ملی و استانی برگزار شد.
در راستای توسعۀ مشارکت های درون و برون سازمانی جلسه هم اندیشی به منظور توسعه ورزش دانش آموزان با آسیب شنوایی برگزار شد.
جلسه هم اندیشی و تمهید مقدمات جهت همکاری های آینده فی مابین سازمان آموزش و پرورش استثنایی و فدراسیون ورزش های ناشنوایان برگزار و توافقات اولیه در این خصوص انجام شد.
شیوه نامه فنی و اجرایی بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی مرحله کشوری کارکنان آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ شد.
بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی مرحله کشوری در تابستان سال جاری در رشته های ورزشی تنیس روی میز، شطرنج و شودان ویژه کارکنان با آسیب بینایی، شنوایی و جسمی_حرکتی، برگزار می شود.
برگزاری اولین نشست کارگروه تخصصی اجرایی سازی تفاهمنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
راهکارهای اجرایی جهت تدوین برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی در تابستان1402با همکاری مشترک بین سازمان آموزش و پرورش استثنایی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت.
صد و هفتاد و دومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی منتشر شد
صد و هفتاد و دومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه والدین دارای فرزندان کمتوان ذهنی، تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص، مشکلات خواندن در دانشآموزان آسیب دیده شنوایی، بهبود مهارت نوشتن دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه و کارکردهای اجرایی کودکان کمتوان ذهنی می باشد.
بررسی برنامههای تحولی مدیریت تالیف و برنامه ریزی آموزشی در سال جاری
جلسه بررسی برنامههای مدیریت تالیف و برنامهریزی آموزشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی با حضور مدیر تالیف و برنامهریزی آموزشی برگزار شد.