شیوهنامه نحوه ارزشیابی و برگزاری امتحانات دانشآموزان استثنایی ابلاغ شد
معاون برنامهریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از ابلاغ شیوهنامه نحوه ارزشیابی و برگزاری امتحانات دانشآموزان استثنایی به استانها خبر داد.
به گزارش روابطعمومی و اموربینالملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ اسماعیل برقی معاون برنامهریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اعلام این خبر گفت: این شیوهنامه پیرو بخشنامه مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و در راستای برنامهریزی، طراحی سؤالات و برگزاری امتحانات دانشآموزان استثنایی در نوبت دوم سال تحصیلی 1401-1400 به استانها ابلاغشده است.
وی گفت: ادارات آموزش و پرورش استثنایی استانها باید قبل از شروع امتحانات نسبت به تشکیل ستاد امتحانات اداره آموزش و پرورش استثنایی اقدام نمایند و تمامی موارد مربوط به برگزاری پیشرفت تحصیلی تربیتی دانشآموزان استثنایی در همه دورههای تحصیلی در این ستاد بررسی و پس از تدوین صورت جلسه به امضا اعضا ستاد برسد.
معاون سازمان با بیان اینکه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی 1401-1400 در همه مقاطع تحصیلی استثنایی و در همه پایهها و همچنین مراکز شبانهروزی صرفاً بهصورت حضوری انجام میگیرد، گفت: تصمیمگیری در مورد بازه زمانی برگزاری امتحانات کتبی در مقاطع ابتدایی استثنایی، دوره اول متوسطه پیش حرفهای و دوره کاردانش خاص دانشآموزان با نیازهای ویژه بر عهده ستاد امتحانات اداره آموزش و پرورش استثنایی استانها است.
شیوهنامه امتحانات دانشآموزان استثنایی را از اینجا دریافت کنید.
نظر دهید