انتشار یکصد و هشتادمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی
یکصد و هشتادمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه شادکامی معلمان استثنائی، خانوادههای کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای، اثربخشی آموزش خودشفقتی، اثربخشی روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای، انگیزش تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی و حافظه حرکتی کودکان کمتوان ذهنی منتشر شد.
به گزارش معاونت آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین « بررسی نقش چشمانداز زمان و شفقت به خود در شادکامی معلمان استثنائی»، «طراحی و سنجش روایی محتوایی برنامه فرزندپروری مثبت برای خانوادههای کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای»،«اثربخشی آموزش خودشفقتی ذهنآگاهانه بر احساس تنهایی، شرم درونیشده، اجتناب تجربهای و آمیختگی شناختی در مادران دارای کودک با اختلال طیف اتیسم»، «اثربخشی روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای بر انعطافپذیری شناختی کودکان با اختلال طیف اتیسم»، «بررسی اثربخشی آموزش ایمن سازی در برابر استرس بر انگیزش تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان پسر با اختلال نارساخوانی» و« اثر تمرین متغیر بر تحکیم حافظه حرکتی کودکان کمتوان ذهنی: نقش آرایش تمرین» می باشد.
این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقهمندان میتوانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir/ به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.
نظر دهید