انتشار صد و شصت و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی
صد و شصت و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه آموزش مهارتهای ارتباطی به معلمان، اثربخشی درمان شناختی – رفتاری، رابطه بین مهارت های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن، ذهن آگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی، کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا ، برنامه آموزش تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی و انگیزش تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص منتشر شد.
به گزارش سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به معلم بر بی انضباطی دانشآموزان و تعامل معلم- دانشآموزان »، «اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر مشکلات روانشناختی و خود تعیینگری در مادران دارای کودکان با اختلال طیف اتیسم»، «بررسی نقش واسطهگری کارکردهای اجرایی در رابطه بین مهارتهای حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن »، « ذهن آگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی»، «نقش تمرینهای تناسب اندام و هوازی در کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا »، «تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلجمغزی » و «اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر انگیزش تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص» می باشد.
نظر دهید