• انتشار: 1403/07/30 - 10:39
  • تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آیین افتتاح چمن مصنوعی مدارس بلال حبشی و ستایش بندر امام خمینی ره

به گزارش روابط عمومی امروز سه شنبه یک آبان ماه، همزمان با هفته تربیت بدنی آیین افتتاح چمن مصنوعی مدارس بلال حبشی و ستایش بندر امام خمینی ره با حضور امام جمعه محترم شهرستان، ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی و سرپرست آموزش و پرورش بندر امام خمینی ره، جمعی از مسئولین شهرستان برگزار گردید. 
 
حجت الاسلام  عبادی امام جمعه محترم شهرستان بندر امام خمینی ره در این مراسم با اشاره به کشف استعدادها در مدارس استثنایی و بیان فداکاری معلمان آموزش و پرورش استثنایی، از زحمات همکاران شاغل در این مدارس تشکر کرد. 
 
ایمانی سرپرست آموزش و پرورش بندر امام خمینی ره در سخنانی، فعالیت معلمان آموزش و پرورش استثنایی را بسیار با اهمیت و همراه با اجر دنیوی و اخروی دانست. 
علی ممبینی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی نیز در این مراسم، خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را افتخاری بزرگ دانست. 
 
ایشان با ذکر موفقیت دانش آموزان با نیازهای ویژه در رشته های مختلف ورزشی، از زحمات مدیران و کادر اجرایی و معلمان مدارس استثنایی بندر امام خمینی ره و مشارکت و همدلی مسئولین شهرستان تشکر کرد. 
 
لازم به ذکر  است چمن مصنوعی در راستای طرح شهید سلیمانی با تخصیص اعتبار از سازمان آموزش و پرورش استثنایی و همکاری جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی در راستای سلامت جسمی و پرورش استعدادهای دانش آموزان با نیازهای ویژه بهره برداری شد. 

 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 9999
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید